Més informació [ Detall d'activitat

 
4022101402   La llengua francesa com a eina de comunicació en matèries no lingüístiques
2019-2020   Assessorament. Secundària en general
  
   27/11/2019 - 15/3/2020 (20 hores) de 16:00h a 18:00h
   INS de Terrassa
   rbla. d'Egara, 331 (Terrassa) 
  
Format   Presencial
Organització   Servei Educatiu Vallès Occidental II
  
  
  
Inscripció   12/09/2019 - 27/09/2019 . Activitat restringida PUC
  
Descripció i   Metodologia:   Aquest curs el grup treballarà eines per a l'ensenyament del francès per tal de fer-la extensible a altres àrees: matemàtiques, educació física, coneixement del medi natural i social, plàstica....
Intercanvi d'experiències i de materials didàctics i realització d'actuacions conjuntes.

  
Objectius   -Contribuir a la millora de la pràctica docent del professorat que imparteix una matèria no lingüística en llengua estrangera.
-Conèixer les bases teòriques i estratègies didàctiques on es recolzen els aprenentatges AICLE.
-Facilitar eines i recursos al professorat per poder dissenyar, millorar o adaptar materials AICLE.
-Reflexionar sobre la pròpia pràctica docent com a eina de millora professional.
-D’una banda, englobarà totes les competències que són necessàries a l’hora de comunicar un missatge: competència lingüística, competència estratègica, competència gramatical, competència expressiva i competència cultural, les quals són absolutament necessàries tant a l’hora de formular un missatge, com a l'hora de descodificar-lo i interpretar-lo.
  
Continguts   Bases teòriques de l’AICLE (C concepts, 3As, Taxonomia de Bloom, Cummins matrix, scaffolding, interaction, cooperative learning, assessment, etc.).
Anàlisi de seqüències didàctiques.
Materials i recursos que ajuden al disseny de materials AICLE.
El professorat assolirà la competència de corregir errors gramaticals, sintàctics, fonètics i de vocabulari mitjançant la comprensió auditiva i visual i l’expressió oral.
  
Avaluació   Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de la formació
- Valoració positiva de les tasques d'aula recollides a la carpeta de formació (individual o en petit grup del mateix centre.
Elaboració d'un projecte.
  
Requisits de  certificació   Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de la formació
- Valoració positiva de les tasques d'aula recollides a la carpeta de formació (individual o en petit grup del mateix centre.
Elaboració d'un projecte.
Resposta del formulari d'avaluació final.
  
Persones  destinatàries   ACTIVITAT RESTRINGIDA
  
E-mail   crp-terrassa@xtec.cat
  
  


Generalitat de Catalunya
Departament d'Educació
Pla de formació permanent